کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316367 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل زبان برنامه‌نویسی سوئیفت را جایگزین جاوا می‌کند

روز به روز بر محبوبیت زبان برنامه‌نویسی Swift شرکت اپل افزوده می‌شود و به‌نظر می‌رسد این محبوبیت تا حدی چشمگیر بوده که حتی غول‌های دنیای تکنولوژی نظیر گوگل نیز استفاده از سوئیفت به عنوان زبانی سطح اول برای توسعه اندروید را در سیاست‌های خود گنجانده‌اند. این در حالی است که در حال حاضر این زبان برنامه‌نویسی توسط شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و اوبر نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ وب‌سایت The Next Web اولین منبع خبری بود که همزمان با منبع‌باز شدن سوئیفت، از انجام مذاکرات میان شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی با هدف ارائه راهکارهای متفاوت در جهت بهره‌گیری هرچه بهتر از این زبان برنامه‌نویسی پرده‌برداری کرد.

این وب‌سایت در مطلبی اختصاصی از مذاکرات نمایندگان گوگل، فیس‌بوک و اوبر در شهر لندن به‌منظور تشریح هر چه بهتر سیاست‌ها در خصوص استفاده از این زبان برنامه‌‌نویسی خبر داد.

آن‌طور که توسط این وب‌سایت عنوان شده، سوئیفت به عنوان زبان سطح اول برای اندروید مدنظر قرار خواهد گرفت اما فیس‌بوک و اوبر به دنبال یافتن روش‌هایی برای تعامل بهتر و استفاده هرچه سودمندتر از این زبان برنامه‌نویسی در سرویس‌ها و عملیات‌های خود هستند.

این در حالی است که با توجه به وجود گره‌های قانونی در روابط گوگل و اوراکل، شرکت گوگل مدت‌هاست که به دنبال یافتن جایگزینی برای زبان برنامه‌نویسی جاوا ( که در حال حاضر اولین زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده این شرکت است) بوده تا راهکاری برای برون‌رفت از بحران قانونی موجود پیدا کند.

با این وجود، سوئیفتِ نسخه اندرویدی به عنوان جایگزینی سریع مدنظر قرار نخواهد گرفت و گوگل باید کتابخانه‌های اطلاعاتی استاندارد خود را به‌منظور پشتیبانی از این زبان برنامه‌نویسی در API ها و SDK ها آماده کند. به عنوان مثال نیاز به بازنویسی تمامی رابط‌های کاربری موجود که برپایه زبان برنامه‌نویسی C++ نگارش یافته‌اند، امری ضروری خواهد بود.

با این وجود، در قالب این مهاجرت، منبع‌باز بودن سوئیفت مطمئنا راه‌گشای اجرایی شدن سیاست‌های جدید گوگل خواهد بود. این زبان برنامه‌نویسی در میان توسعه‌دهندگان، از جمله GitHub از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در میان 11 زبان برنامه‌نویسی محبوب جهان قرار گرفته که مطمئنا جایگاهی ستودنی به حساب می‌آید.

با تمام این تفاسیر، هنوز هیچ‌یک از مسئولان شرکت اپل یا گوگل توضیح رسمی در خصوص احتمال استفاده گوگل از زبان برنامه‌نویسی سوئیفت ارائه نکرده‌اند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31321 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/01/21 تعداد مشاهده: 1651
سافت گذر